Blog ini mengenai budak2 class 4creative,
tidak ada niat untuk meniru atau menjadi copycatzor
blog2 yang lain,
tujuan membuat blog ini adalah untuk post jadual
waktu
homework,aktiviti harian 4creative kisah2 kelas kami and e.t.c :)


love,
4creative :)

Wednesday, December 22, 2010

Assalamualaikum,

yeahh : D
sudah sekian lamanye blog ini ta dibukak kan kan kan ? : D
hahaha

tape2,biar aku yg post kan : )
ehem3,ok next year kite dah start form5 and jugak dah nak SPM,so korg dah ready belum ?
aku ? emm,aku mmg sah2 lah ta ready,HAHA

yeah,next year jugak lah kite tatau org same ke dlm 5kreatif nnt ? aku ? msok kelas apa ? ada yang naek kn ? mesty la bdk2 bijak :)
hope sgt kite still same class kan korg ? : D

aku rindu arh kat korg,nak degar korg gelak2,maen2 dlm kelas,
em,bila dah abes exam nnty kite semua ikot haluan masing2,
semua org bpecah,klo naseb dia baek ada yg same U kan ? : )

so korg,aku nak korg jaga diri,lagi2 musim banjir nie : D HAHA
aku nak amek exam spm sme2 ngn korg :')

sekolah pon dah dekat,aku harap tade la sape2 pindah : ) ok ?
oh,korg dah beli belum bju sekolah ?
mesty ramai nie tukar beg baru kan ? :D HAHA


papepon,kite jumpe time pdaftaraan or bukak sekolah nnty : )
oh,btw 
pendtaraan form 1,2,3,4,5
30hb dec nie : D
pukul 8. 30 pg
yg benar,
ex-penolong kelas korg :D HAHAHA!

No comments:

Post a Comment